Nastavení emailu - pošty

  • Nastavení pošty
  • Přístup k poště přes www
  • Antispam

Jak nastavit e-mailový účet ve svém emailovém klientovi?
K nastavení budete potřebovat následující údaje:

Nastavení pošty

Služba:         Adresa serveru:                    Port:
POP3:           pop3.vasedomena.tld               110
IMAP:            imap.vasedomena.tld               143
SMTP:           smtp.vasedomena.tld                 25

* tld (top level domain) - zde dejte příslušnou koncovku vaší domény
(např. ahosting.cz )
Nabízíme možnost využít šifrované SSL spojení pro přenos pošty (pop3, imap i smtp). Pro více informací o této službě nás prosím kontaktujte telefonicky či emailově obchod@ahosting.cz.
Server odchozí pošty SMTP vyžaduje z důvodu bezpečnosti ověření - použijte stejné jako pro server příchozí pošty, tj. stejný uživatel a heslo.

  • Uživatelské jméno: shodné s celou e-mailovou adresou (adresa@vasedomena.tld)
  • Heslo: vámi nastavené heslo v administraci plesk

Přístup k poště přes www

K poště můžete přistupovat i prostřednictvím internetového prohlížeče a to na adrese:

  • http://webmail.vasedomena.tld - Webmail Roundcube

SMS notifikace

Jedná se o bezplatnou a negarantovanou službu SMS do sítě operátorů O2, T-Mobile a Vodafone.
V účtu domény, v kategorii Služby vyberte položku Pošta a danou emailovou schránku. Zde nastavte přesměrování na email ve tvaru příkladu viz. níže dle operátora.
SMS notifikace se k Vaší emailové schránce nastavuje prostřednictvím administrace plesk.

SMS do sítě O2

Nastavte dle tel. čísla adresáta např: 602123456@sms.eurotel.cz nebo 602123456@sms.cz.o2.com, případně přidejte před tel. číslo adresáta 00420
Pro více informací kontaktujte svého operátora na bezplatné lince *11

SMS do sítě T-Mobile

Nastavte dle emailového aliasu ve tvaru jmeno@t-email.cz nebo jmeno@sms.paegas.cz
Pro více informací nebo přidělení jména kontaktujte svého operátora na bezplatné lince 4603

SMS do sítě Vodafone

Nastavte dle emailového aliasu ve tvaru jmeno@vodafonemail.cz
Pro více informací nebo přidělení jména kontaktujte svého operátora na bezplatné lince *77

Antispamová a antivirová kontrola pošty

Každá příchozí zpráva je podrobena testu, zda se nejedná o spam. V případě, že je zpráva vyhodnocena jako spam, na začátek předmětu zprávy je vloženo slovo [SPAM]. Na základě takto označených zpráv si můžete nastavit v administraci vašeho webhostingového účtu mazání zpráv označených jako spam.

Než je zpráva označena jako SPAM, prochází složitou analýzou. Tato analýza nemusí být stoprocentně úspěšná, proto může být zpráva, která není SPAM, označena jako SPAM, případně zpráva, která je SPAM, nemusí být označena jako SPAM. K upřesnení správného označování slouží antispamový filtr v administraci plesk, kde můžete neoznačené zprávy dodatečně označit, případně označené odznačit a díky tomu spamový filtr pro vaši doménu lépe naučit filtrovat.
Pokud budete upravovat skóre SPAM filtru, postupujte opatrně. Při velmi nízkém skóre dochází k označení za SPAM i u validních emailů!